2010-05-18
 23:04:52

inte langt kvar

Nu har dagen antligen kommit, dagen jag bade fruktat och langtat efter, SISTA SKOLDAGEN!! Jag tror seriost att jag ar den enda som tycker det ar sorgligt!
Men jag ar ocksa glad for imorrn kommer min alskade familj hit, jag har langtat sa mycket efter dem och jag ar bara saa "excited"! haha
Men gud vad jag kommer sakna alla har, jag far som en klumt i magen bara jaga tanker pa det!!


Sa jag vet inte vad jag ska saga, det ar verkligen blandade kanslor!

See you all sooon!!


morfar Börje

Har svenskarna, d v s din familj, anlänt ?

Kramar från mormor ooch morfar


Morfar Börje

Hoppas allt är bra i Custer. Skype fungerar inte här längre utan kod om ni undrar. Kramar och hälsningar från Sollentuna



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: