2010-05-29
 02:27:13

Mycket på G

nu var det länge sedan man bloggade men onsdagen förra veckan kom min kära familj och det var hur mysigt att se dem efter tioo hela månader!! Graduation var i lördags en både rolig och sorglig dag, många skratt och tårar, jag kommer sakna alla här så himla mycket, det kan jag lova! men det var kul att få uppleva a real american graduation! Sedan i måndags åkte jag mamma, pappa och Tove til minnesota och stannade först i Rochester där pappa bodde när han var 6-7 år så det var kul att se hans gamla skola och hus! Dagen efter fortsate vi till minneapolis och MALL OF AMERICA som man har hört så mycket om, kändaste måste nog vara att de har ett tivoli inomhus och när jag hörde det trodde jag det var kanse en liten berg-och-dal bana men nejdå det var stora och läskiga berg-och-dal banor, hopptorn och barn karueller , de hade till och med en flum-rider...INOMHUS!! fast när man är i en av världens största köpcenter ville vi hellre shoppa än åka karuseller så vi gick runt i flera timmar på varje våning (totalt tre våningar) fast affären vi spenderade mest tid i var så klart Victoria's Secret haha sedan idag var vi duktiga för vi gick nämligen 11.2 km i uppförsbacke och skog! Vi gick till en punkt som heter Harney Peak och är den högsta punkten Öster ut härifrån ända till Alperna hahaha xD så ni kan ju förstå hur otroligt ont i fötterna jag har och en jättefin linnebränna har jag också! Så den var en liten uppdatering härifrån och sedan åker vi vidare till Florida och Disney World!!!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: