2010-05-06
 16:44:54

Januari 6th 2010

Hej allihopa! Det var ett tag sedan jag bloggade men jag har sa mycket i skolan just nu att jag inte har tid till bloggen men jag haller pa med ett langt inlagg om Hawaii sa det kommer forhoppningsvis snart!

Inatt drommde jag iallafall om nar min familj kommer (tva veckor igar) och det var en bra drom sa jag var ganska glad, men sa gick jag in i mitt badrum dar jag har ett fonster och det forsta jag ser ar VIT SNO (!!!) och min tankte var "Vanta lite nu, vilken manad ar det?!" Jga trodde seriost att det var Januari. Och till och med pavag till skolan kanndes det som det. Det var som om jag gatt tillbaka i tiden!! Valdigt konstig kansla. Men nu tycker jag inte att ni kan klaga pa vadret, det ar maj och vi har en decimeter sno och hagel!

Sag att Flickan fran Ovan visas pa bio nu i Sverige och ni bara maste se den, den ar bara for underbar, men glom inte att ta med nasdukar for den ar valdigt sorglig!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: