2009-04-29
 20:34:47

95 dagar kvar!

I måndags fick jag ett mail från vin värdfamilj i SD, inga speciella nyheter precis men de berättade bland annat att de hade köpt Twilight tihi, självklart har jag berättat för dem om mitt stora intresse för seien, jag menar man måste ju förvarna dem xD   så i helgen skulle de poppa popcorn och kolla på den hihi :D

De har också startat en nedräkning, eftersom jag fick reda på att jag kom med på campet så vet vi nu att jag kommer anlända till Custer den 1 augusti som, enligt dem (har inte räknat själv) är 95 dagar kvar! Jag blir verkligen stressad!!!
så om 95-14 dagar lämnar jag Sverige, känns ganska sorgligt faktiskt men ändå självklart jättekul också.

Bara så ni vet, om ni har ngra frågor till mig om mitt utbytesår, hur jag gjorde för att anmäla mig, hur jag bestämmde mig för att åka eller rent allmänt är det bara att fråga. Ni kan fråga vad som helst, jag älskar att svara på sådana frågor!!


byebye <3


bella

jag har aldrig sett twilight ;) och det finns en anledning, alla blir ju besatta av den ahaha :P



PUBLICERAT: 2009-04-30, 10:41:16 | URL: http://glassigaglajjor.blogg.se/
Michaela

ååhh, twilight är skit bra ! :)



PUBLICERAT: 2009-04-30, 18:11:08 | URL: http://foreveryouandme.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: