2009-04-24
 09:02:31

AAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

*HYPERVENTILERARHYPERVENTILERARHYPERVENTILERAR*

Jag kanske skulle börja med att säga godmorgon, men kolla vad jag precis har tittat på!!!!!!!!!!! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! PROGRAMMEN FRÅN ET!!!!! (ni får stå ut med mina små utbrott)
jag vaknade precis,...humm vad blir det?....1½ timme tidigare än vanligt, eftersom jag börjar 13.50 idag fick jag sova till 10.00 men solen väckte mig tidigare, det är faktiskt ganska skönt att vakna på det sättet. Det kommer däremot inte bli en vana för mig att skriva på morgonen eftersom jag annars vaknar 06.00 och går hemirfån 06.45.
AJA TILLBAKAS TILL ÄMNET! Jag visste att dessa scener skulle komma ut idag och var bara tvungen att kolla på dem det första jag gjorde, can you blame me?!!!!!

Jag kunde inte låta bli att lägga ut dem här, jag kommer inte bli en Twilightblogg men eftersom Twilight tar en ganska stor plats i mina tankar blir det, iallafall i början, ganska mkt av det!

Titta och säg vad ni tycker, JAG DOG KAN JAG MEDDELA!!!!! Speciellt del 2 och ni förstår säkert varför...WIIIIE!!!
(källa finns under videon)

VARNING FÖR SPOILERS!!!


del1



UPDATE:
Del 2 funkade inte men ni kan se det i nästa inlägg!!


Mikaela

:D<3 Jag längtar ihäl mig!



PUBLICERAT: 2009-04-25, 10:31:16 | URL: http://mikaelabjarve.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: