2009-05-01
 01:17:55

Dagens låt #1: Tears of an angel

Jag har tänkt att starta en ny kategori...dagens låt!
Mest för att jag just nu inte har ngt roligare för mig men också för att dela med mig av min musiksmak, jag lovar den är väldigt blandad. Det kan vara allt från rock till barnlåtar, beroende på hur jag känner mig eller vilken låt som fastnat i minnet :D

Jag tänkte starta med en jättevacker låt, jag har lagt ut den förut här men eftersom jag precis tittade på den här helt underbara New Moon-trailern (fanmade) fick det bli den!!


update: glömde att det kan finnas spoilers till New Moon i videon men ni kan ju alltid låta bli att titta på den, bara lyssna....jag är verkligen ledsen sorry!



Dagens låt #1: Tears of an angel - RyanDan



Godnatt <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: