2009-04-26
 02:26:53

Deppa över New Moon? Ja faktiskt!

Jaa bara så ska ni veta att egentligen berodde allt deppande på goda nyheter om New Moon och inte dåliga.

Hur mycket jag än älskar den här serien, vilket är sjukt mkt!!, så kan jag inte låta bli att tänka på hur mycket lättare det skulle vara att inte vara så här sjukt besatt som jag är. För om det vore fallet skulle man inte få sitt hjärta "krossat" varje gång man såg bilder på fans tillsammans med RPattz eller Taylor Lautner eller när man läser ngt sådant här och inser att det ALDRIG kommer hända en själv:

Klick! s.23:

1:a pris:
En drömresa till inspelningen av New Moon, uppföljaren till Twilight, i Italien (Montepulciano) och chansen att få en statistroll i filmen! Avresa 25 maj, hemresa 28 maj.
Under inspelningsbesöket ska en stor scen med 400 statister spelas in, där vinnaren har chansen att bli en av statisterna. det finns alltså en stor chans att vinnaren kommer med i den slutgiltiga filmen. Vinnaren måste ha fyllt 15 år och får ta med sig en reskamrat (över 18 år). 

Förtår ni vad det här betyder det är en dröm som går i uppfyllelse, TÄNK ATT SE SIG SJÄLV PÅ BIO, I SIN FAVORITFILM, BASERAD PÅ SIN FAVORITBOK!!!!!!
Jag började ärligt talat gråta när jag läste det, fråga min familj som befann sig i samma rum under sammanbrottet, och inte för att jag var glad utan för att jag var ledsen, på riktigt. JAG VET JU ATT DET ALDRIG KOMMER HÄNDA MIG!!!!!

Sedan bläddrar jag fram till mitt horoskop:
"...Äventyret lockar, du vill upptäcka nya saker, se nya platser och frottera dig med spännande människor...Nya vidder ger dig en härlig känsla av frihet. En exotiskresa kan ge ditt liv en riktigt tjusig guldkant."

ser ni likheterna? jag gör och det gör mig ännu mer ledsen eftersom mina horoskop aldrig stämmer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  
För att bli lite gladare lägger jag upp två klipp :D Eller egentligen så blir jag bara ledsnare efteråt men man kan njuta i stunden!

Plus ett citat som kanske passar (eller bara en liten del, andra meningen iallafall...lite):

Från New Moon:
"Life seemed dark enough at the moment chat I let myself cheat. The hole-holes now-were already aching, so why not? I pulled out the memory-nor a real memory that would hurt too much, but the false memory of Edward's voice in my mind this afternoon-and played it over and over in my head until I fell asleep with the tears still streaming calmly down my empty face." Bella NM

BARA SÅ NI VET: JAG ÄLSKAR FORTFARANDE ALLT SOM HAR MED THE TWILIGHT SAGA ATT GÖRA, BARA DET ATT MAN BLIR LITE (underdrift) FRUSTRERAD VID SÅDANA HÄR TILLFÄLLEN!

Här iallafall, enjoy!

ET DAG 2 - New Moon secrets WIIIE!!!! <3

Hur deppig jag än är såå kan man ju inte vara annat än glad!

Taylor Lautner - Apologize

Ett skolprojekt i skolan där de skulle göra en musikvideo.
ÄLSKAR TAYLOR LAUTNER!! (Dock inte Jacob Black, bör tilläggas!)

GODNATT!


Linda - Livet är rosa

sv; Härligt tjejen! Det ser jag framemot!



PUBLICERAT: 2009-04-26, 09:04:02 | URL: http://peassyster.blogg.se/
Luzz <3

Ja, jag känner verkligen samma. Den från Sverige som vinner detta kommer att.. OJOJ.. Alltså. jag kommer att bli SÅÅÅ AVIS PÅ DEN. Jag kommer troligen att.. EEH. Ja.



Och den där apologize videon. WOW. - Jag gillar varken Taylor eller jacob, haha, men dne videon var verkligen cool ^^



PUBLICERAT: 2009-04-26, 11:34:02 | URL: http://allthelittlethings.blogg.se/
Luzz <3

sv: ja, USCHUSCH.. Det känns så hemskt. JAG ÄR BARA ETT ÅR YNGRE.. Det fanns ju 15 års gräns. Jag blev.. LEDSEN. Nu blir jag det med när jag tänker på det. SUUUCCKK.



PUBLICERAT: 2009-04-26, 11:51:29 | URL: http://allthelittlethings.blogg.se/
Luzz <3

sv; ja, det får vi göra! :) och sen får vi bli superavis på den som vinner.. :/ HOPPAS ATT DEN FÅR VÄRLDENS MINSTA STATIST-ROLL!

haha!

ATT DOM KLIPPER BORT DEN!

mohahahah xD



PUBLICERAT: 2009-04-26, 15:41:20 | URL: http://allthelittlethings.blogg.se/
Luzz <3

sv: MEN GUD. JAG VET VILKEN ROLL SOM DEN SOM VINNER KOMMER FÅ,

en av dom där peoplerna som Bella springer förbi i Volterra när Edward ska försöka dö.

UNDERBART.

Bästa scenen i hela filmen.

- jag vet, du kom säkert på de innan mig, men.. xD jag är lite seg



PUBLICERAT: 2009-04-26, 15:57:09 | URL: http://allthelittlethings.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: