2009-04-26
 17:50:32

Do you know me - The face on the milk carton

ÅÅÅÅ jag läste på newmoonmovie.org att Rachelle LeFevre (Victoria från Twilight) är med i en film som heter Do you know me, och när jag läste om den uppteckte jag att det är en nästan  kopia av boken "The face on the milk carton", eller "Saknad: Jennie 3 år" som den heter på svenska. JAG BLEV BOKSTAVLIGT TALAT HELT ÖVERLYCKLIG!!! Eftersom det var min favoritbok när jag var yngre!! Och när jag såg ett klipp som de hade lagt ut blev jag ännu gladare och bara suktade efter mer men det finns igen stans, verkligen ingenstans!!!! Varken på google eller youtube, Hur är det möjligt?!!!!

Do you know me:
Young college graduate Ellie Carter seems to have it all; a good home, a solid education and two parents that love her dearly. But when she sees a picture on a milk carton of a missing child that looks disconcertingly like herself, she discovers a terrifying truth about her past. And as the mystery reveals itself, Ellie realizes that the more she knows, the more likely she is to wind up dead. A twisting thriller of political intrigue and psychological suspense, DO YOU KNOW ME is well worth knowing.

Snälla om ni lyckas hitta ngt om den, meddela mig. Jag skulle bli så glad för jag måste verkligen se den!!!!!!!

Se klippet här: http://www.rhitv.com/Movie.aspx?id=201

Do you know me


Linda

sv; Vad härligt! Jag har dansat hela långa dagen, så nu fick jag sätta mig med ett föredrag jag ska hålla imorgon och en inlämning, usch och fy!



PUBLICERAT: 2009-04-26, 18:16:05 | URL: http://peassyster.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: