2009-04-30
 10:44:19

In school

hejhej

Nu står jag i skolans datastuga och har tråkigt som vanligt...nej men jag tänkte faktiskt ta och skriva till USA, ta vara på tiden liksom.
Idag får jag min nya dator....om vi ska köpa den, jag ska prova ett tag först. Pappa och mamma vil så gärna att jag ska ha en dator i USA och min nu funkar inte speciellt bra, så vi får se hur den ny aär :D

Jag kommer inte kunna blogga ikväll eftersom vi får gäster, de kommer ca kl fem och jag kommer hem vid tre, då MÅSTE jag städa mitt rum *suck*

hejdå så länge! :D


kände för att lägga upp en bild från i sommras...stranden i Tyskland :D


anna-bell

haha ja det kan jag tänka mig, min kompis har fan läst alla böckerna 2 gng å hon e inne på en tredje gång :P



PUBLICERAT: 2009-04-30, 10:52:04 | URL: http://glassigaglajjor.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: