2009-04-20
 20:57:12

Jag blir galen!!!!

Hej på er!!

Det här får bli ett riktigt snabbt inlägg, jag håller just nu på med mitt svenska arbete som inte vill bli klart, det går inte. Jag skriver och raderar, skriver och raderar men det blir aldrig bra! Jag antar att jag får sitta uppe hela natten :(
Men jag är klar med framsidan iallafall, blev riktigt nöjd faktiskt!

Framsida till svenska arbete!

Emma hjälpte mig lite med designen idag på rasten också, visst blev det lite bättre med ett nytt tema och ny bakgrund?
Sedan har ni väl lagt märke till nedräkningen av New Moon? Jag älskar den!!!  Bara 213 dagar kvar!!! WIIIIIIE!!! <3<3<3<3

Måste gå men önska mig lycka till till imorgon, lär behöva det! Dessutom ska jag till tandläkaren kl 14.45 så morgondagen lär bli en riktig plåga, jag längtar tills den är över!!! 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: