2009-04-23
 17:29:00

Misslyckad middag...som vanligt xD

Nu är det officiellt, jag kan inte laga mat, eller inte baka heller för den delen.
Jag fick EN uppgift idag, att koka ris och vad tror ni händer? Självklart glömmer jag att byta platta när det har kokat upp och allt kokar över, hela spisen och kastrullen plus området runt om blev täckt av en vit/gul smörja... så lyckat!
Varje gång jag gör ngt i köket är det något som går fel, ibland större och ibland mindre men det händer alltid!!!

Nu ska jag göra matten och spanskan, ser fram emot det...not. Men det måste göras så varför inte börja i tid så kanske jag kan kolla på ett avsnitt av Grey's anatomy ikväll. Ngn annan som kollar på det? Har jag nämnt att det är Stephenie Meyers favoritserie? hehe det är det iallafall xD

Hejdå för en stund :D


Följ min blogg med bloglovin



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: