2009-04-22
 14:57:06

Rorövovarorsospoproråkoketot xD

Heej! <3

Nu är jag hemma efter en kort men jobbig dag i skolan.
Vi började med två timmar spanska, otroligt tråkigt för er som vill veta. Jag fattar inte, jag tyckte om spanska jättemkt i högstadiet men nu är det helt tvärt om, jag antar att läraren spelar ganska stor roll. Saknar Micke!!!!!
Sedan hade vi matte och om spanskan var otroligt tråkigt så kan inget ord beskriva matten. Jag fattar verkligen nada och inte blir det bättre för att vår lärare pratar till oss som om vi är sju år. Gaaaah!!!
Så Emma och jag satt och pratade rorövovarorsospoproråkoketot (rövarspråket) i 50 min tills han var klar med genomgången. Vet ni att Edward låter supergulligt på rövarspråket? testa själva: Edodwowarordod <3 hehe och jacob låter istället jätteroligt: Jojacocobob haha

Toteamom Edodwowarordod sosinoncoce 1901 xD

Men eftersom vi inte hann med så mkt på matten tänkte jag räkna ikapp lite nu.

Hohejoj dodå! =D   



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: