2009-05-01
 01:01:06

Valborg!

hej igen allihopa!

Nu har precis Kristin m familj åkt hem och jag har satt mig här med min nya dator, eller om jag köper den, den är väldigt liten men ändå väldigt gullig!
När jag kom till brommaplan efter skolan såg jag att Saras cukel stod parkerad precis vid min och just när jag skulle smsa henne och fråga om det var hennes uppteckte jag en lapp som satt på min cykel, skriven av min älsklingsSara...jag blev jätteglad tihi. När jag skulle svara stod det ngra gubbar och glodde på mig precis vid papperskorgen med kaffemuggar..skumt!
Men när jag kom hem iallafall var jag tvungen att städa mitt rum, innan var det endast en stor klädhög över hela golvet hahaha...måste säga att det var riktigt skönt att se det så städat, det var länge sedan, jag måste verkligen bli bättre på att städa det oftare xD

När familjen L hade anländit....säger man så? hehe aja...då iallafall så gick vi och hyrde film, det blev Stolthet och Fördom, även fast jag håller på att läsa den men alla säger ju att den är så bra och jag har kört fast i boken, jag tänkte att jag kanske kom igåg att läsa den om jag sett filmen och jag hade nog rätt för filmen var verkligen jättebra! (oops, det blev många "jag" där haha)

Nu får det bli att gå och lägga sig, iorgon ska jag gå upp vid 9 då jag ska träffa Sara <3<3




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: