2009-04-21
 14:29:26

Tandläkaren :S

Om ca 50 minuter sitter jag i en hemsk tandläkarstol på Brommaplan...USCH!! Jag verkligen hatar tandläkaren!!
Men men, jag ska inte klaga jag slapp ju förra året...jag tror de glömde bort mig xD

Idag hade vi iallafall en skön dag, okej inte skön kanske men kort och tur är väl det med tanke på hur lite jag har sovit inatt, men jag blev iallafall klar xD
Patrik plågade oss på idrotten idag, vi började 8.20 och vi skulle ha utegympa, svinkallt!!  Vi skulle först jogga ett x antal km (kommer inte ihåg hur många) och därefter löpskolning och fotboll på elvamannaplan. Det kändes som att mina öron skulle sprängas, så kallt var det!!
Det fanns dock en fördel med hela träningspasset, jag fick massa steg. För att jag skulle få tidningen skulle jag uppnå 11 000 steg på en dag och just nu har jag tagit exakt....18 570 steg hihi så jag kommer iallafall få första tidningen Yay! :D Jag undrar om jag får två på en gång om jag uppnår 25 000 steg, isåfall måste jag klara det!

JUST DET!!!! Jag har fått ett till mail från min värdfamilj, eller två faktiskt med massa bilder på mitt badrum jag ska få samt på huset hihi det är såå fint! Jag lägger upp några av dem när jag kommer hem sedan. 
Jag kom precis på att ja har glömt berätta för mamma och pappa om de senaste mailen...OOPS! 


Här tänkte nu istället lägga upp ennan annan helt underbar bild, enligt mig iallafall xD Den är några dagar gammal, och många av er har säkert redan sett den men jag bara älskar den. Tänkte lägga upp den tidigare men har helt enkelt inte haft tid!  
Peter and Kellan reading new moon
Kellan Lutz och Peter Facinelli som låtsas läsa New Moon inför alla paparazzis xD

bildkälla

okej man kanske måste ha min humor xD


matilda

sv. ja det är verkligen svårt att koncenterara sig!



haha vilken rolig bild! Läser de böckerna åp riktigt också, att det där är på riktigt alltså eller gör de bara så för mer uppmärksamhet, som en rolig grej?



PUBLICERAT: 2009-04-21, 18:56:02 | URL: http://apieceofsthlm.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: