2009-04-19
 17:33:24

Tävling!

Nu är jag hemma igen efter att ha hämtat hopprep och ljudböcker. Jag måste erkänna att jag är otroligt dålig på att ta initiativ till att träna och nu kan jag inte längre skylla på att det är för kallt, så vi får se hur det här går.

Jag är för övrigt med i en tävling mot mamma och Tove, eller egentligen är det de två som tävlar. Flest antal steg...på en månad? aja, om Tove vinner får hon escadas nya parfym och om mamma vinner hjälper Tove till mer här hemma.
Jag ville också vara med och tävla för att få ngt jag ville ha hehe men Tove kände sig hotad tt jag ska vinna...haha det förbättrar självförtroendet en aning xD
Men iallafall så kom jag på att mamma kunde bestämma x antal steg jag ska gå för att få mina önskemål och det gick hon med på....WIIE!! <3

Så det här är vad jag ska käna ihop till (i steg) xD


63 kr på press-stop.se 
två stycken tidningar med Twilight posters från press-stop.se för 63kr st. jag måsteju ha två eftersom det är posters på båda sidorna xD

och...

Team Edward t-shirt
en Team Edward t-shirt för 199 kr på diskshop.se eftersom jag är team Edward till 110%


Nej nu kan jag inte dra mig länge, måste börja plugga!

see ya! <3


matilda

sv, ahha där ser man ;) nejmen det är rätt skoj faktiskt! det går i perioder, ibland är det askul att blogga och ibladn kan det bli lite segt. Men oftast är det skoj! :)



PUBLICERAT: 2009-04-19, 18:43:29 | URL: http://apieceofsthlm.blogg.se/
matilda

sv. jaaa det är sant! det kommer nog bli superkul för dej att blogga därifrån! :D



PUBLICERAT: 2009-04-19, 19:19:57 | URL: http://apieceofsthlm.blogg.se/
Anonym

haha du följde trenden med bloggandet ändå asså xP...oooo vilken underbar tröja. Vi måste ses snart jag lovar att inte göra så att vi rasar ner popcorn o cola flaska på folk under xPXP


mickan

haha du har asså följt trenden med bloggandet ändå xP...ooo vilken underbar tröja <3. Vi måste ses snart jag lovar att inte göra så att vi tappar popcorn och cola flaska på folk som sitter under oss ( if you know what i mean) xP



PUBLICERAT: 2009-04-19, 20:31:27 | URL: http://mickis.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: