2009-04-28
 19:29:25

Taylor + Salena?

För ett tag sedan startade ett rykte att Taylor Lautner och Salena Gomez har börjat dejta efter att de hade setts tillsammans i Vancover....jag vet, så fort två kendisar umgås betyder det att de dejtar...nej självklart inte men igår las det ut fler bilder på dem tillsammans. Det behöver fortfarande inte betyda att de dejtar, och jag säger inte att det är vad jag tror. Meningen med det här inlägget var bara att jag ville lägga ut dessa urgulliga bilderna!

Min första tanke för ngra dagar sedan var: "Taylor och Salena? nej!" men när man ser dessa bilder kan jag inte låta bli att ändra uppfattning för är de inte såå söta tillsammans?! Det tycker iallafall jag!

Förlåt om det blir mycket nyheter om Twilight, det är bara det att jag älskar att vara uppdaterad om vad som händer och jag kan bara inte låta bli att lägga ut tankar om det här på bloggen!!


Taylor Lautner & Salena Gomez i Vancover


Linda - Livet är rosa!

Är inte dem ganska lika?



PUBLICERAT: 2009-04-28, 19:44:40 | URL: http://peassyster.blogg.se/
Emma

dom e skitsöta tilsammans! Men jag är jätteavis, gråta :'(



PUBLICERAT: 2009-04-29, 11:42:06 | URL: http://emmaslillaliv.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: