2009-04-19
 01:45:34

Twilight in my heart! <3

Okej nu skämms jag ganska mycket!!! Inte en enda gång har jag nämnt ordet Twilight!!! (okej, jag har skrivit två inlägg, men det är verkligen ingen ursäkt!!!!)

Jag är otroligt besatt av the Twilight saga (jag hoppas ni vet vad det är för underbar bokserie!!!), fast inte på ett galet sätt hoppas jag, jag menar jag har mina gränser...okej, kanske inte, jag antar att ni ("ni" kan inte vara speciellt många men det gör inget xD ) får avgöra det, eftersom jag är 100% säker på att en stor del av denna blogg kommer innehålla MKT som har med Twilight att göra!

Om ni inte har läst böckerna, jag ber er GÖR DET!!!

Första boken ur the Twilight saga <3   andra boken ur the Twilight saga <3   Tredje boken ur the twilight saga <3   Fjärde boken ur the Twilight saga <3


Mikaela, iKILLEDPACMAN @ bdb

Hallå ;) Twilight är bääääst :) Ska bli kul sen att följa dej i USA ;D



PUBLICERAT: 2009-04-19, 11:31:04 | URL: http://mikaelabjarve.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: