2009-04-22
 17:00:49

Usa

Okej nu tänkte jag bara berätta lite allmänt om min resa till Usa, inte alls mkt men bara så att ni hänger med när jag pratar om det.

Jag kommer nästa år, eller snarare nästa skolår 09/10, prova på livet i Usa. Jag åker ngn gång i mitten/slutet av Juli, alltså bara...*räknar*... SHIT 3 MÅNaDER!!! det var jag inte berädd på, allt går så otroligt fort, det känns som en evighet kvar men det är det ju verkligen inte!
Jag fick precis, eller igår, att jag kom med på EF camp efter att ha varit femma på reservlistan jättelänge WIIIE!!!!! Det är 50% chans att jag och Sara hamnar på samma läger och därmed samma flyg! HOPPaS HOPPaS HOPPaS!!!!!
Jag kommer då åka två veckor tidigare (18-19 juli) än om jag inte hade fått plats sedan kommer jag därifrån åka vidare till min värdfamilj i South Dakota.
Jag fick min värdfamilj väldigt fort, i gämförelse till många andra. Mammas kolegas dotter fick reda på familj TVÅ VECKOR INNaN!!! Usch, jag kommer ihåg hur jobbigt det var att vänta på det där brevet från EF, jag kan knappt föreställa mig hur är att behöva vänta så länge.
Staden de bor i...eller hur översätter man "town", by? nej, det är inte rätt. men iallafall, som heter Custer,med mindre än 2000 invånare, lika många som vi har elever på rudbeck xD Men Custer har ändå många sevärdheter, den ligger precis vid The Black Hills och Mount Rushmore, ni vet presidenthuvudena i berget? Och det verkar så vackert där!!
mina värdföräldrar heter Denny och Donna, och de har två hundar, Siperian Huskys, som heter Nikki och Lexi, såå söta!

Jag kommer inte på så mkt mer att berätta just nu men jag lovar att det kommer komma massor med nyheter senare, den 14e juni är det ett obligatoriskt förberedelsemöte som varar i 4 timmar!!!

Har ni några frågor är det bara att fråga på!

Här kommer fyra bilder :D

Nikki och lexi
Lexi till vänster och Nikki till höger, är de inte för underbara? Men Lexi är dock lite större nu :P

huset
Huset de bor i =D

Mitt badrum
Mitt badrum, men Denny håller fortfarande på att bygga på luckorna.

husvagn
Deras husvagn


matilda

sv. hahaa okej då är det alltså inte seriösa :P



PUBLICERAT: 2009-04-22, 18:23:30 | URL: http://apieceofsthlm.blogg.se/
rusbrus

Ser sjukt mysigt ut ju! :D Är bara lite avis på dig, haha ;)



PUBLICERAT: 2009-04-22, 20:43:29 | URL: http://schonstrom.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: