2009-04-23
 20:16:47

Svar på Johannas kommentar :D

Hej igen!

Egentligen har jag inget att skriva omjust nu jag tänkte svara på Johannas kommentar på inlägget "Nya scener från ET...wiiie":

Johanna:
Åh, vilken tid är det programmet och vilken kanal? Jag är också gaaalet besatt av twilght!

Svar: Jag tror inte att det går på TV här i Sverige tråkigt nog :( Ikväll går det ju på TV i Usa men imorgon finns det nog tillgängligt på internet, hoppas jag iallafall!! Om ngn vet ngt annat säg gärna till!!!!!
Och jag är också sjukt besatt av Twilight! <3

BTW.  jag har glömt att berätta att jag och Emma har blivit medlemmar i Sollentuna Biblioteks Twilightklubb, Besatt av Twilight tror jag den hette, och den 8e maj är det en träff där vi ska se på filmen samt prata om boken/filmen. SKa BLI SJUKT KUL!!! Ngn mer som blivit medlem?

<3



Johanna

Tack så mycket för svaret!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: