2009-04-27
 18:39:27

Cullenism... xD

Hej på er!!
Jag kan faktiskt säga "er" nu, antalet läsare har faktiskt ökat, VÄLDIGT KUL!!!
För en stund sedan kom jag hem från en lång men faktiskt helt okej dag. De första två lektionerna, Matte och Spanska var faktiskt inte jättetråkiga, vi fick jobba mkt själva vilket jag tycker är skönt!
På idrotten fick vi tillbaka provet från v. 16 och jag blev nöjd...trodde det skulle gå mkt sämre! Men sedan körde vi softball, det är såå kul, om man träffar bollen, vilket jag gjorde båda gångerna haha xD
Sedan hade jag redovisning i svenskan om The Twilight Saga, innan lektionen hoppades jag att jag inte skulle hinna redovisa men nu känns det väldigt skönt att det är över. Jag var otroligt nervös och jag skakade hela tiden, trots att Emma inte märkte det. OCH...jag glömde nämna en jätteviktig detalj...ATT THE CULLENS ÄR "VEGETARIANER"...Ooops!
Visste ni förresten att det finns en ny religion skapad av the twilight fans? Cullenism. Man ska bland annat vallfärda till Forks ngn gång samt dricka en röd dryck varje dag. Självklart finns det fyra heliga böcker också ;D
Det låter helt sjukt men man kanske passar som en Cullenist eller vad säger ni? hahaha


hehe tog bilden av Emma

Nu sk ajag snart äta och sedan har jag lovat Tove att följa med till Apetito för att köpa glass. Matten måste också göras...omg shit!!! jag måste fylla i visumformulären också!!! Måste nog strässa igenom kvällen mer än väntat :S



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: