2009-04-19
 15:46:00

*Idetorka*

hejhej! :D

Det finns så mkt annat jag borde göra än att sitta framför datorn och göra ingenting men jag kunde inte låta bli!

För det första har jag ett fördjupningsarbete i svenska som ska vara klart på tisdag och det är väldigt stort. Det är inte det att det är tråkigt, jag valde ett väldigt roligt ämne hehe, ni som känner mig blir antagligen inte förvånade, jag valde att skriva om The Twilight Saga ;D  Men det svåra är att börja, jag har helt kört fast!
Sedan måste jag skriva ett mail till min värdfamilj i usa, vilket också är kul men svårt. Och så ska jag gå till Mommo (min gammelmormor) och hämta ett hopprep samt ett par ljudböcker jag ska låna av mormor. Det är min nya ide, jag ska börja hoppa hopprep varannan dag, vet dock inte hur lång tid man bör hoppa, ngra ideér? 
Okej det kanske inte var så mkt men det känns som det!

Just det, igår gick jag och Matilda en promenad här i Bromma, supermysigt var det! Jag kommer sakna henne så otroligt mkt nästa år, det är obeskrivligt!! Vi måste verkligen ta vara på den sista tiden tillsammans nu innan <3

jag (till vänster) och Matilda (till höger)!! <3<3
Matilda och jag vid vattnet <3


Följ gärna min blogg på bloglovin, samt min bilddagbok: fillefjonkan-n.bilddagboken.se


matilda

åh gumman! så kul att du skaffat blogg :D!



sv. ja vi hade det så mysigt på promenaden! :) <3<3<3



PUBLICERAT: 2009-04-19, 16:41:44 | URL: http://apieceofsthlm.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: