2009-04-24
 18:03:37

ÅK INTE BUSS 177/176!

Hejhej, nu är jag äntligen hemma!
Visst jag har bara barit i skolan i två timmar men det känns mkt längre.
Hemvägen var inte direkt en dröm heller, för det första var bussen försenad, den är alltid försenad, jämt!!! Och för det andra så var det världens kö så bussen rörde sig typ en cm/minut plus att varje gång den stod still, vilket var hela tiden, vibrerade den så här burrr, buurrr, burrr, buurr. Tillslut så domnade ju rumpan av!!!!

Förlåt, jag behövde bara skriva av min ilska.

Det känndes väldigt konstigt att åka till skolan så sent som halv ett, då såg man istället elever som åkte från skolan. Men det var självklart väldigt skönt!


Linda

Jobbigt med sena bussar!



PUBLICERAT: 2009-04-24, 20:33:52 | URL: http://peassyster.blogg.se/
Linda

sv; jag förstår det!

Ajdå, jag får hoppas på att någon annan kan samhällskunskap då :o.



PUBLICERAT: 2009-04-24, 23:41:29 | URL: http://peassyster.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: