2009-04-28
 19:07:29

"Ja. Nein. Weil Haie nicht rückwärts schwimmen. 1,772453..."

HejHej!

HAr ni haft en bra dag i skolan? Min dag har inte varit så jättekul. Patrik plågade oss på idrotten som vanligt, den här gången skulle vi först jogga....hur långt var det?...sja en bit och därefter gå stavgång uppför Väsjöbacken (en skidbacke) och springa nerför. Det skulle vi upprepa tre gånger med 200 meters jogging mellan varje!!!!!!!!!
Dessutom hade vi en extra lång tisdag eftersom vi hade matteprov på eftermiddagen. Det gick helt okej...hoppas jag!
Men nu är jag iallafall hemma och INGA läxor, superskönt. Så nu tänkte jag ta och lära mig lite tyska för kolla vad jag hittade i min brevlåda när jag kom hem!! Hoppas bara DVDn kommer snart, iallafall innan helgen!!!

Jag har faktiskt lärt mig en sak, okej jag kan det inte utantill än men det kommer nog xD

B: "Du musst mir ein paar Antworten geben!"
E: "Ja. Nein. Weil Haie nicht rückwärts schwimmen. 1,772453..."

förstår ni?! hehe :D


Emma

hahah whaat? Jag fattar verkligen inte tyska... jag ska översätta hela tidningen med google translate hihi :D



PUBLICERAT: 2009-04-29, 11:40:56 | URL: http://emmaslillaliv.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: