2009-04-23
 22:58:55

Visum

Idag fick jag ett brev från EF med en MASSA  papper, och då menar jag verkligen MASSA. Jag hade helt glömt bort att det var en väldigt viktig sak kvar, nämligen att söka visum.
Jag började läsa igenom en del av papprena men det var så många att jag inte klarade av att läsa alla, jag får ta itu med det imorgon. Men jag lyckades snappa upp två läskiga saker.
För det första, man söker ju visum på amerikanska ambasaden, där ska man då gå på en intervju och visst måste man prata engelska där? Det säger ju allt!
För det andra så måste man gå på intervjun själv, man får inte ha ngn med sig...scary!!!

ja det var lite uptates inför USA då, ska gå och lägga mig nu, men jag börjar iallafall 13.50 imorgon eftersom vår dramalärare är på filmhuset hela dagen tihi...väldigt tråkigt att den blev inställd *ironi* men det är faktiskt väldigt kul, jag rekomenderar att välja drama som estetisk verksamhet i gymnasiet!

Och just det btw. jag har lagt upp två stycken klockor till vänster, den rosa visar hur mkt klockan är här och den lila visar tiden i Custer SD. De ligger 8 timmar efter oss tydligen!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: