2009-08-25
 07:30:00

Buenos dias

Hinner inte skriva något om min första dag för jag sitter här med min läxa, kom precis hem från Rapid.
Årets första läxa: Skriv 10 saker du lärt dig den här sommaren.....


Men en sak kan jag säga, det var så himla kul, det känns så skönt att vara tillbaka i skolan, även fast det är helt annorlunda så är det riktigt skönt!!!
Behöver dock göra några ändringar i mitt schema, tex, ingen i spanskaklassen visste vad Buenos dias betyder... Och jag känner inte för att ha fysik, ingen annan utbytesstudent behöver det för "graduate"

Hoppas jag får mer tid imorgon!


Pappa

Hej Älskling, jag är glad för allt du hinner skriva, Kram Pappa


Emma

haha vilka extrema spanskaskills de har :P



PUBLICERAT: 2009-08-25, 13:37:08 | URL: http://emmaslillaliv.blogg.se/
Pappa

Hej , men du ska väl ändå ha spanska, du kan väl gå på en jacka upp nivå kanske, om det finns. Fysik kan ju vara bra att uppdatera så du kommer igång i skolan i 2'n här i sverige. Men du bestämmer ju. Många kramar å pussar Pappa


Emma

haha juste jag har glömt att berätta en sak! Jag har äntligen fått min mamma att läsa Twilight xD Hon tyckte den var bra och nu är hon snart klar med Eclipse haha. Trodde aldrig det skulle hända :P



PUBLICERAT: 2009-08-25, 21:31:22 | URL: http://emmaslillaliv.blogg.se/
matilda

kul att skolan har börjat! =) Hur är det där? <3



PUBLICERAT: 2009-08-26, 18:41:12 | URL: http://apieceofsthlm.blogg.se/
pappa

Nu har jag fått svar ifrån info.blogg.se



Re: info.blogg.se - Kontakt fråga TIDZONER‏

From: Albin Englund ([email protected])

Sent: Monday, August 24, 2009 8:27:05 AM

To: Lars R ([email protected])



Hej,



Nej, detta med tidszoner fungerar inte riktigt som det ska i dagsläget.

Detta är någonting som kommer lösas längre fram.



Mvh Albin, Blogg.se







Lars R skrev:

> Hej, hur gör man när man reser utomlands i en längre tid? Vill ju ha

> den lokala tiden där man bor.

> Jag testade att skapa en ny blogg med rätt tidzon och välde även

> landet USA. Men mina inägg läggs in på lokal tid Sverige ändå.

>

> Tacksam för svar :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: