2009-08-17
 20:00:31

First cheerpractice!

Kom precis hem från Cheer och det var verkligen hur kul som helst men.....SVÅRT!!!!!!

Det är så himla många ramsor att lära sig tillsammans med alla rörelser, armar som går dit och ben som går dit...ja mycket att hålla reda på + att jag måste lära mig alla hoppen och jag har redan glömt bort dem!!!!

En till sak jag måste  göra är att komma på rörelser till en spelare och ramsan är: "GO PLAYER, GO CATS, GO" och jag kan knappt några rörelser!! Så det blir en utmaning hehe! xD

Men alla är verkligen hur snälla som helst, även fast jag var hur dålig som helst och knappt hängde med något så kom de fram till mig efter och bara: "You're doing really good", och när jag inte håller med: "you'll learn fast" och "you'll catch up" osv. hehe :D

Nu ska jag ta och äta lunch, är vråååålhungrig!

Cheer,



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: