2009-08-17
 06:12:42

GREAT news!

Hej allihoppa!!!

I have some GREAT news!!!!

Jag var ju på cheermöte idag, och alla var verkligen huur snälla som helst! Men iallafall så fich vi reda på massor av information angående både fotbolls och basket säsongen, och som jag redan visste innan så kommer jag vara reserv iallafall under fotbollssäsongen och så får jag kanske en plats i basketgruppen. För att få vara med på första matchen måste man ha varit med på tio träningar och missar man en av de första träningarna kommer man inte kunna vara med under första matchen. Nu till det roliga, två från laget kommer inte kunna vara med på alla träningarna här i början vilket betyder att jag kommer få vara med på allra första matchen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


ÅÅÅÅÅ jag längtar så himla mycket till imorgon då första träningen börjar!!!!

Byebye!! :D


din kära syster<3

ville bara säga: shit va kuuuuuuuuuuul att du får vara med på första matchen haha :D !!!!!!!!!

hoppas det går superbra på första träningen, jag håller tummarna



älskar dig min nuttis<3<3<3<3<3<3



PUBLICERAT: 2009-08-17, 11:06:53 | URL: http://richloow.blogg.se/
Louise

GRATTIS!!


johanna

Vilken fin blogg du har :)

Har frågestund på min blogg nu, så passa på och ställ så många frågor du vill ;)

kram



PUBLICERAT: 2009-08-17, 18:32:07 | URL: http://staargirl.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: