2009-08-19
 07:15:14

Hostsister!

Hej allihoppa!!!!

Jag har VÄRLDENS nyhet, har redan avslöjat den i rubriken men strunt samma: Jag kommer få en värdsyster....okej iallafall tills de hittar ett hem till henne. Hon heter Franzisca (lite lustigt eftersom Fanny betyder Francisca, ni vet som Sara betyder Princess osv.) och är från Tyskland. Jag tycker verkligen synd om henne som inte har fått en värdfamilj än och ännu svårare måste det ju bli ju längre tiden går med tanke på att ingen kommer vara berädd på att ta emot en utbytesstudent, Självklart är inte vi det heller, vi kommer bara ha några dagar på oss. Men...jag ska inte säga att det är helt 100 än för om inte EF kan fixa flygbiljetter så att hon är här senast på söndag kan hon inte gå i Custer High School och därmed inte bo i Custer. Men om de lyckas få hit henne innan dess, kommer hon bo här, ingen aning om hur länge men men. En annan anledning att tycka synd om henne, om hon kommer på söndag måste hon börja skolan på måndag och jag kommer ihåg hur man kännde sig de första dagarna och då var det 6 timmars skillnad, nu är det 8!!!! Som sagt, stackarn. Men vi kommer ta hand om henne hihi :)

Nu till annat, hade min andra cheerpractice idag och det var ännu roligare idag!!!!!!! Jag visste lite mer om vad det handlade om och jag kom ihåg lite iallafall. Plus, vi gjorde lite stunts!! Och jag fick vara "flyer" (om ni tänker på cheerleading och hör ordet flyer, förstår ni nog vad jag menar? xD) eftersom jag, tydligen, är så lätt. Hela tiden sa de: She is soooo light!! haha, men jag tänkte bara, you are sooo strong!! Seriöst, om de tycker jag är lätt så hoppas jag verkligen inte att jag behöver var abas någon gång!! Fast det var inte så farliga stunts idag eftersom vi bara kommer vara tre stycken på första matchen (!!!!!!!!!!!), har jag sagt att den är i wyoming? det är den iallafall.

Lite flummigt inlägg men jag är på så himla gott humör idag, det kanske kommer på köpet med cheerleading? Vi får hoppas det hihi :D

Ha det suuuper!!

PS. Jag vill inte veta hur det kommer kännas i kroppen imorgon!!!!


fannys älskade familj <3

Fattade inte i morse i chatten att hon skulle bo hos er.... Var lite trött kanske! //Mamma



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: