2009-08-24
 06:19:40

Referat

En snabbs från mig här! Okej, jag har varit dålg på att uppdatera jag vet men det händer så mycket nu att jag väljer bort datorn om jag ska vara ärlig!
Franzi kom igår, hon är jättesnäll och allt är bara bra!
Idag var det träff med alla utbytesstudenter och det var verkligen jätteroligt, alla var så snälla och vi hade superkul!!!
Anledningen till att det här blir världens tråkigaste och kortaste inlägget ever är för att klockan är kvart över tio och jag ska upp 6 imorgon eftersom det är skola. Innan var jag nervös men inte längre faktislkt tack och lov!

Aja, ha det så bra nu. Jag vet att det finns email att svara på men jag kommer dit snart....när jag hinner!

Lovee, Fanny!


Pappa

Jättekul, tycker att du gör rätt i att datorn kan komma i andra hand ifall du har mycket. Men det är jättekul att du bara skriver något. Många kramar Pappa ;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: