2009-08-18
 05:17:58

T - R - Ö - T - T

Just nu kan jag meddela att jag är trött....OTROLIGT TRÖTTT rättare sagt och jag håller på att somna. (kan ju meddela att klockan bara är nio). Men jag är iallafall glad att morgondagens träning är på eftermiddagen istället för på morgonen som idag!!
Just det jag har inte sagt något om träningsschemat. Den här veckan är det träning två timmar måndag - lördag, resterande veckor är det två timmar efter skolan  måndag - torsdag (jag har väl berättat att det bara är skola mån-tors?) och match varje lördag.

Nu ska jag gå åch lägga mig för att lyssna på New Moon, ljudbok. Väldigt bra engelskaträning kan jag tillägga.

Godnatt!! :D

Nej nu glömde jag berätta. Vet inte hur vi kom in på det men Denny berättade att de har norwegian jokes här med hahaha!! Han hittade till och med en "norwegian jokes" - bok hahaha, KUL VA?!!!!!

Här är ett exempel (väldigt lika våra):

why do norwegians smile when it lightnings?
They think they're getting their picture taken.


The phone company is going to pick a new emergency number to replace 911.
Most Norwegian can't find ELEVEN on the dial.


Emma

hahahah fett kul xD



PUBLICERAT: 2009-08-18, 10:02:21 | URL: http://emmaslillaliv.blogg.se/
anna

hej ! :) jhaha jag blev junior.. men skolan är så liten att jag kmr få allt som seniorerna gör, utom graduation då , men det spelar inte så stor roll :)

vad blev du? Pusssss



PUBLICERAT: 2009-08-18, 19:38:38 | URL: http://onlywhenimhere.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: