2009-08-30
 04:02:32

Best thing I've ever done!!

Det var så himlia sjukt otroligt roligt att det inte finns ord!! Igår alltså,  to cheer at a real footballgame (kunde inte översätta rätt), det gick inte upp för mig hur stort det var förränn jag såg bilderna, det var som på film! Ja, jag vet seriöst inte hur jag ska beskriva det.
Dessutom så tror jag aldrig jag har fått så många komplemanger inom loppet av fem minuter. Efter matchen kom det fram hur många som helst och berömde oss, och inte bara från custer utan från det andra lagets fans med och det gjorde mig så himla glad... Men den komplemangen som gjorde mig gladast var av en lärare på skolan:

Mrs"Something" (läraren) till Mrs Block (min tränare): "This was the best squad I've seen in YEARS!!!!!!"
Mrs Block: "oh, can you tell that one of them have never cheered at a game before?!"
Mrs"Something": "NOOO WAY?!!!!" 

Hihihihi....

Något annat som är väldigt roligt är att alla mindre tjejer AVGUDAR oss!! Det var runt sju tjejer från Custer som satt under läktaren och verkligen beundrade oss, sedan ver det kanske fyra tjejer från andra lagets fans som också satt där och två av dem frågade om de kunde få våran autograf!!! Och dem var inte ens från Custer!!! Så himla gulligt!!!

Vi förlorade dock, men det var en riktigt bra match, 15-14 efter 45 minuters övertid.

Men jag förstår mig fortfarande inte på den sporten, det är bara killar som jagar en boll och slänger sig i hög på varandra, och så är det livsfarligt dessutom. Det var fyra som skadade sig igår, två från Custer och två från New Castle. Och det är verkligen läskigt, jag blev jätterädd, seriöst! Den första från NC bröt benet och de andra tre kunde "gå"....

Efterlängtade bilder?!
 



lägg märke till bollen och spelarna som springer mot den hahaha....











Anonym

Den passar på dig, jätte fint :D

Det ser jätte roligt ut! :)

Skulle också vilja var cheerledaer(vet inte riktigt hur det stavas xD )



PUBLICERAT: 2009-08-30, 08:25:55 | URL: http://hugoily.blogg.se/
Emma

sv: Miss u too!! Det är bajstråkigt i skolan nu hahaha. Jättejättejätteavundsjuk på cheergrejen!!!!!!! Jag vill också :(:( :D



PUBLICERAT: 2009-08-30, 10:38:28 | URL: http://emmaslillaliv.blogg.se/
Mikaela

COOOLT :D



PUBLICERAT: 2009-08-30, 10:49:02 | URL: http://mikaelabjarve.blogg.se/
Kristin

Men vad roligt,fanny. du ser jätte duktig ut :D <3


matilda

ser skitkul ut! =D Du får lära mig när du kommer hem ;)



PUBLICERAT: 2009-08-30, 21:30:49 | URL: http://apieceofsthlm.blogg.se/
beundrare

Ser ut som du gjort annat de sista åren ;) tufft


beundrare

Ser ut som du gjort annat de sista åren ;) tufft


Morfar

Grattis. Var det svårare än att sväva fram på dansbanan på Östra Stranden


kusinvitamin F

åhhh<3 jag vill också vara med! får du ta hem alla kläder?<3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: