2009-08-22
 08:26:19

Took a nap today...

.....så jag är inte ett dugg trött!!! Men snart måste jag ändå sova, ska upp klockan sju imorrn. En i cheerleadinggruppen skulle jobba vid halv elva så vi var tvungna att byta tid till 8-10 istället för 9-11!
Men imorgon ska vi få våra uniformer haha, låter töntigt men ni vet vad jag menar, det heter uniforms på engelska så...
Och vi ska också göra plansher (stavning?) och sätta upp i korridorena + på fotbollsspelarnas skåp haha. Det är då inte soccer jag pratar om utan amerikansk fotboll, jag vet det är förvirrande. Jag måste verkligen lära mig reglerna så jag vet när ag ska cheera hahaha.
Imorgon ska vi hämta Franzi också vilket jag verkligen ser fram emot, ikväll har vi snickrat ihop en byrå till henne. Men det var efter att vi kollat på film, National Treasure, kan inte fatta att jag aldrig har sett den, den var ju asbra!! Någon som har set tvåan? Den är nämligen inspelad här i Custer, ja eller någon scen iallafall, ni vet den där sjön jag pratat om Sylvan Lake i custer state park? Där! Jag ska se den någon gång i framtiden så då kan jag berätta mer vilken scen haha.



Känner ni igen det? Som jag har fattat det så hade de i flmen satt Mt, Rushmore i bakgrunden, eller? Aja så här ser det iallafall ut i verkligheten hihi....även fast jag inte sett filmen känns det coolt att jag varit där haha :D

Okej, ska nog FÖRSÖKA sova nu hahah, godnatt! :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: