2009-08-08
 05:56:28

Graduation? :D

Hej!!!

Det finns inte speciellt mycket att blogga om eftersom det inte hant sa mycket men idag har jag och Denny gjort iordning husvagnen och bytt olja i bilen (har aldrig legat under en bil och "meckat" forut sa det var kul hehe) och sa lamnade vi Nikki och Lexi hos Karen som hon heter, har hand om ett "hundpensionat" om man kan kalla det det sa det  kanns lite tomt, har redan borjat fasta mig vid dem, de ar saaaaa underbara. jag vet inte om jag har namnt det men Nikki ar varldens basta tiggare. Sa fort man ar i koket kommer hon och gnaller vid fotterna pa en samtidigt som det rinner dreggel ner pa golvet haha och sa forfoljer hon en nar man har mat i handerna, och far hon inget borjar hon yla haha. Jag gillar Lexis taktik, hon later Nikki skota tiggandet for hon vet att nar Nikki far nagot far alltid hon men haha... Aja tillbaka till amnet, anledningen till att vi har gjort allt detta ar for att  vi aker ut och kampar imorgon, till yellowstone, USAs forsta naturreservat, tydligen valdigt vackert och sjalvklart kannt.
Nagot mer vi har gjort idag ar att vi akte over till Pats hus (jobbar for skolan, som jag har fatttat det ar hon som en syo eller liknande) for att hennes dotter ska ha en babyshower imorgon, och vi kan som sagt inte vara dar. For er som inte vet vad en babyshower ar for nagot kan jag forklara i korta ord att det ar som en fest eller bjudning ar kanske ratta ordet da det bara ar tjejer som kommer till den gravidas hus med presenter till babyn osv. Ni kanske har sett Shrek den III? Dar har de iallafall en babyshower fast da far Pinoccio, lilla pepparkakan och de tre sma grisarna vara med ocksa. (Anledningen till att jag kan det sa bra ar for att vi kollade pa den pa hotellet nar vi var i Sioux falls). 
Iallafall sa tankte jag komma till poangen, vi ska prata med Pat nar vi kommer tillbaka for att se om det finns en mojlighet for mig att bli a senior istallet for junior och darmed fa mojligheten till gratuate som skulle vara huuur kul som helst!! Och da ar det inte en "latsas" graduate som manga utbytesstudenter kan fa vara med pa utan en riktig for att dan man rakna poang fran mina betyg i Sverige med (man maste ha last vissa speciella amnenfor att fa ett visst antal poang = graduate), later inte det hur kul som helst?! Men vi ska inte fa for hoga forhoppningar om det inte skulle funka, jag ar ju anda ett ar for liten om man ska saga sa. Jag kannde att jag ville beratta det aven fast det inte ar klart an :D

Sedan pavag tillbaka stannade vi pa en urgullig restaurang vid namn Purple pie place, med varldens godaste paj, de gor tydligen runt 100 pajer per dag. Jag vet att det later omojligt men samtidigt sa ar det ett kant stalle!
En till anledning till att det vore kul om ni (min alskade familj) kom till sommaren for nastan alla gulliga restauranger stanger efter sommaren trakigt nog!

Jag borjade inlagget med att det inte finns sa mycket att skriva om och sa blir det ett ovanligt langt inlagg haha sorry for det...men det maste ju racka for nagra dagar framat eftersom jag inte kommer kunna blogga under campingen :D

HA DET SA UNDERBART!!!!!

P.S alskar att bli paminnd pm att det faktiskt finns folk som laser bloggen sa lamna en kommentar, aven fast det bara star ett litet obetydligt ord sa blir jag hur glad som helst! :D

Love to you all!!!!!


Purple pie place <3


Yellowstone falls


mickis

HEj =). det verkar som du har roligt det förstår jag att du har iof :P. Ha the så bra



PUBLICERAT: 2009-08-08, 19:49:19 | URL: http://mickisr.blogg.se/
Emma

Har hort att Yellowstone ar en vulkan eller nat sant. Jag kan inte heller skriva a a och o (med prickar over alltsa) hahaha xD Skitstorande.... Men det ar min lilla skitdator. :):):):):) <3



PUBLICERAT: 2009-08-09, 15:49:12 | URL: http://emmaslillaliv.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: