2009-08-19
 21:38:37

hej hopp haha

hej!

(snälla, om någon har en bra hälsningsfras... SÄG TILL!)
Idag händer inte speciellt mycket förutom cheerpractice som vanligt och jag längtar!!! Men något jag inte längtar till är hoppen då. Jag måste lära mig alla namnen först så att jag inte behöver fråga varje gång hon säger gör en Tuck, Duoble Hook osv.
Plus att jag måste komma på rörelser till Go player, Go cats, Go! och det längtar jag inte heller till men annars ska det bli kul!! hehe


tre av 8 hopp jag behöver kunna...


mikaela

om man ändå var så vig.... XD



PUBLICERAT: 2009-08-20, 17:16:10 | URL: http://mikaelabjarve.blogg.se/
Emma

omg... kan du göra det där? XD Jag har inte heller en bra hälsningsfras, haha, det kanske märks.... jag brukar bara säga "hej" på typ tusen olika språk :P Eller jag brukade förut, ska börja med det igen nu ^^



PUBLICERAT: 2009-08-20, 18:16:01 | URL: http://emmaslillaliv.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: