2009-08-11
 07:02:36

hejsan hoppsan (lillebror)!!!

Hejsan hoppsan (Karlsson)!!! xD


Vet inte riktigt hur jag ska borja det har inlagget utan att gora det trakigt, min trakiga kommentar fran karlsson pa taket gor kanske inte det hela battre haha....jag vet trakig humor!
Iallafall sa var vi idag vid Custer state park och vandrade langs sjon med hundarna, HUUUUR UNDERBART VACKERT SOM HELST!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Min nya favoritplats pa jorden nastan, jag ar serios helt fantastiskt och det trakiga ar att man inte kan fanga det med kameran heller!!!!
Sedan akte vi vidare till blue bell tror jag att det hette for att rida, men det var fullt hela dagen sa istallet bokade vi tid kl 11.30 imorgon, kan bli ett problem dock eftersom jag sover till halv elva varje morgon haha, nej jag skojade bara det gjorde jag bara idag... Men jag sa at dem att vacka  mig om jag sover for lange xD
Sa det ska vi gjora imorgon da hihi ska bli superkul. Har forstas aldrig suttit pa en hast forut och det ar lite pirrigt, de ar ju sa stora!! Onska mig lycka till.
Nu till kvallen ska vi aka till Mt Rushmore och det ska verkligen bli haftigt, det var nagot speciellt pa kvallen da de lyser upp allt eller nagot liknande, kommer inte ihag vad det hette. Lovar att ta bilder men jag far se om jag lagger upp dem pa bloggen eller facebook, det gar mycket fortare pa facebook nu nar jag fick tips av pappa :D

Just det i "morse" akte vi till skolan for att se Pat vilket gick jattebra. Hon hjalpte till att fixa schemat med kurser sa att jag kan vara med pa graduation och det gick!! Sa mamma, pappa och Tove, tank pa saken men vore det inte vara kul om ni kom till graduaton? :D AAAAA VAD JAG AR OVERLYCKLIG!!!!!

My Scheduele:

1st semester:
P1. American Government
P2. Senior English
P3. Mixed Choir
P4. Spanish I
P5. Physics
P6. Algebra II
P7. Food & Nutrition

2nd semester
P1.  Senior Project
P2. Senior english
P3. Computer
P4. Spanish I
P5. Physics
P6. Algebra II
P7. Psychology

Det kanns faktiskt riktigt bra, det var vissa saker som jag var tvungen att ta vilket inte lamnade sa mycket "roligt" kvar men det enda jag ar liite orolig for ar fysiken men det var tydligen manga utbytesstudenter som sagt att de tycktte fysiken var enkkel sa vi far val hoppas. Huvundsaken for mig ar att jag far vara en senior och vara med pa graduation!
AKTA HIGH SCHOOL GRADUATION!!!!!

Saja nu ska jag sluta jubla.... Jag har fatt lite klagomal over min stavning btw haha, okej nej det har jag inte, eller jo fast av mamma. Forlat for det, jag har alltid varit dalig pa att stava och jag gor det inte med mening. Dessutom har jag ju inte a, a och o (ni fattar vad jag menar) vilket maste vara ganska jobbigt for er att lasa. Jag vet att jag tycker det ar jattejobbigt! Men jag alskar den har datorn och det finns inget att gora at eftersom att jag valde att inte ta med en egen.

Ha det sa bra :D <3


din kära syster<3

Hej älskade syster :D

det verkar som om du har det superbra där borta och att Danny och Donna tar hand om dig !!

Jag är väldigt avunsjuk på alla fina ställen du redan har besökt och va mycket du redan har upplevt men jag är såååååå glad för din skull !!

Och jag är EXTRA glad för att du blev en senior och får ta graduation !!!!!Jag hoppas verkligen att vi kan komma dit när du tar det det skulle vara så ***** cooooooooooooooooolt !!!!!!!!! :D

Ge Danny,Donna,Lexi och Nikki en BAMSE kram från mig<3 puss och kram på dig syrran och ha det grymt bra <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3



PUBLICERAT: 2009-08-11, 15:41:31 | URL: http://richloow.blogg.se/
Louise

Kul att du hare sa bra i SD!! :)

det kommer sakert ga jattebra att rida, hastarna bara seeer stora ut :P

Sjalv ska man ju prova riktig bergsklattring!! Fruktar lite for mitt liv... xD


Från Fannys kära familj

Hej älskling. GRATTIS!! Vi är så glada för din skull. Ta det lugnt på hästryggen imorgon. Försöker hinna med att maila dig imorgon. Puss från pappa, mamma och Tove


mor och morfar

grattis på namnasdagen Klara


Anonym

SV: a okej va bra =D. Tack så mkt det är edenfelt som har gjort =D=D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: