2009-08-15
 09:21:53

Lite Twilight i blandade känslor!

Kännde för att lägga till ett Twilightrelaterat inlägg eftersom det var typ miljarder år sedan haha.....


Det är nämligen bara 96 dagar kvar tills New Moon kommer ut och om jag inte minns fel så gick 90 dagar jättefort när vi väntade på att Så länge vi båda andas skulle komma ut!! :D Okej inte i början då känndes det som en evighet, men sedan var helt plötsligt dagen där hahaha....vad töntigt det ¨åter!!! xD

Men iallafall 96 dagar, 22 timmar, 38 minuter och 15 sekunder kvar!!!




Och medans jag är inne på Twilightspåret kan jag ju meddela (fast jag är 100% säker på att alla inbitna fans redan vet) att Rachelle Lafevre inte ska spela Victoria i Eclipse vilket är KATASTROOOF!!!!
Hatar Summit just nu!!!!!!!!!!
Hoppas dem tar förnuftet till fånga och lyssnar på alla galna fans där ute!!!
Seriöst, vad tänker dem med? Någon som har listat ut det kan gärna berätta det för mig!


Mikaela

Känner igen det där ;) jag kom ihåg hur jag tyckte att 50 dagar var sååå långt när jag väntade på "så länge vi båda andas". Sen helt plötsligt låg den där i brevlådan xD



PUBLICERAT: 2009-08-16, 16:11:03 | URL: http://mikaelabjarve.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: