2009-08-21
 19:58:59

Rubrik?

Nehej, det verklar inte funka, alla blir publicerade 19 något, blir gaaalen!!! Aja, jag får väl ha svensk tid då, men tack ändå Emma!

Just nu håller jag på att hungra ihjäl, så jag måste äta något. Jga läste precis Matildas blogg (hon är superduktig på att uppdatera och det gillar jag hehe :D) och hon hade gjort scones till frukost vilket gjorde mig hur suugen som helst. Funderar på att kanske göra det tills Denny kommer hem om jag hittar allt jag behöver förstås.
Kom precis hem från cheerpractice och det var som vanligt jätteroligt. Jag är inte precis en morgon människa så imorse när jag gick upp ville jag bara ligga kvar i sängen, snoozade tre gånger vilket är ca 30 minuter och jag fick för första gången på länge känna av morgon stressen haha... Men man kommer in i hallen och det första som händer är att man får världens bamsekram blir man alltid lite gladare :D
Idag lärde vi oss ytterliggare två nya cheers, och jag kan fortfarande inte alla!! Det var någon som sa att cheerleading på skolan är bara att hoppa runt lite hit och dit har F - E - L! Man måste lära sig tusern ramsor med komlicerade arm och benrörelser + att man måste veta NÄR man ska säga dem under en match.....komplicerat men otroligt roligt!!! Vi gjorde ett nytt stunt idag också där jag skulle stå på deras händer haha det var läskigt men HUR KUL SOM HELST!!!!

Måste duscha nu och sedan äta något!

Puss på er!


Mikaela

Fin blogg :)



PUBLICERAT: 2009-08-21, 20:06:55 | URL: http://mikaelafranzen.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: