2009-08-21
 07:01:45

Walking around in bromma

Japp, det är vad jag har gjort ikväll, gått runt i bromma hehe. Ni vet hitta.se? om ni söker på en gata kan ni klicka på "promenera i/på ..." och så kan ni gå runt där haha, Denny älskade det!!!!!
Just det jag visade videos från när Tove tävlade, han var väldigt imponerad, bara så du vet ;D
Inte så mycket som händer just nu, fredag imorgon vilket innebär att jag har träning 9-11am och därmed ingen sovmorgon. På lördag är det samma sak, plus att vi ska hämta Franzi på flygplatsen vid 9pm så vi tänkte åka in tidigare till Rapid för att fixa school supplies, tex. ryggsäck med fack för dator (skolan kräver det för att vi ska kunna få en dator). Något annat jag måste köpa är t-shirts, först och främst till träningarna för jag tog inte med mig så många, men också till skolan för man får inte ha bara axlar....jag vet....crazy!! men som sagt "it's not right, it's not wrong, it's just different" haha.... jag har äntligen lärt mig, men de säger det ju inte så ofta så hur ska vi kunna lära oss haha....antar att ingen fattade det där, om någon gjorde det så är det nog bara de från EF som fattar xD
(för er som inte fattar så var jag ironisk, det är det de har hjärntvättat oss med i stort sätt HELA tiden!)
På söndag sedan är det träff med alla utbytesstudenter i området (Custer och Hot Springs), Det ska bli riktigt roligt när vi möter Hot Springs i fotboll eftersom de flesta utbytesstudenter (förutom vi tre i Custer) + min IEC bor i Hot Springs och kommer antagligen att komma för att heja på dem, hoppas jag får cheera (eller vad man säger på svenska) på den matchen hehe... Apropå det, om inte en tjej (kan inte stava hennes namn) dyker upp på träningen iorgon kommer jag att få vara med på andra matchen med :) Hon är nämligen 1st aldernate, jag är 2nd, och hon har inte varit med på någon tträning hittills och för att få vara med på en match måste man ha varit meed på tio träningar....har jag sagt det förut? tror det, sorry isåfall!

Nu ska jag sluta där och sova istället eftersom jag inte kan sova ut imorgon. Apropå det, jag stör mig riktigt mycket att när jag publicerar inlägget står tiden i Svensk tid, någon som vet hur man ändrar det?

Aja, godnatt!!! ;D <3


Emma

Gå in på mitt konto, sedan inställningar och ändra "tidszon" till din tid. Det kan ju funka. :) Har inte provat.



PUBLICERAT: 2009-08-21, 08:38:15 | URL: http://emmaslillaliv.blogg.se/
matilda

sv. tack gumman! :D



PUBLICERAT: 2009-08-21, 09:22:16 | URL: http://apieceofsthlm.blogg.se/
matilda

åh jag måste prova att gå runt i bromma på nätete det har jag aldrig gjort!!



PUBLICERAT: 2009-08-23, 11:40:31 | URL: http://apieceofsthlm.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: