2009-08-05
 21:17:50

what was I thinking?

Forst vill jag meddela att jag faktiskt lever, aven fast mankanske inte kan tro det xD
Kom hit i lordags och sedan dess har det hant massa saker men forst tankte jag lagga upp nagra inlagg (alla i det har) fran resan fran Boston till Rapid :D



Inlagg 1. Boston - Minneapolis

Hello everybody!

Just nu sitter jag pa flyg NW1403 fran Boston till Minneapolis. Min buss gick sist av alla, kl 6am och forst sa ycktejag det skulle bli skont men det var bara jobbigt.
Forst, 1.30am fick jag saga hejda till Linnea och Julie... Jag lyckades precis halla tillbaka tararna. Nasta avsked var en halvtimme senare da Annas, Sofies, Peters och manga andras bussar gick och da brast det fr nagra minuter (jag vet jag ar kanslig) tills 2.45am da det var dags att saga hejda till min alskade Sara och ni kan ju gissa hur det gick....
Sa var man lamnad dar "sjalv". Vi var sa fa som akte 6am att man fick ett eget sate pa bussen. Men innan bussen kom (efter att sara hade akt) hade jag tre timmar pa mig som jag hade tankt anvanda till att sova men det gick inte speciellt bra. Det blev en halvtimme men pa bussen till Bostn fick jag ocksa en timme. Sa allt som allt har jag sovit 1 1/2 h under en tidsperiod av 28 timmar? Ja jag tror det.
Val i Minneapolis kommer jag ha ca 4 h vantetid innan mitt nasta flyg till Rapid City, SD avgar.
AAAAAAA vet ni en sak? jag kanske har berattat det forut men isafall bara MASTE jag saga det igen..... Min alskade BFF Matilda ar bara foooor underbar. Hon har namligen skrivit 10 st brev var till mig och Sara, ett for varje manad, ar inte det bara hur gulligt som helst?!
Hur som helst, idag, den forstaaugusti oppnade jag mitt forsta, som inneholl ett svenskt "skolpaket", en penna och ett sudd med dalahastar pa + ett litet meddelande. TACK SA HIMLA MYCKET MIN ALSKLING!!!!!!
Nu ska jag forsoka sva lite eftersom jag vill ju att de ska fa ett bra forsta intryck av mig!
Sitter bredvid en jatteflygradd person btw och det ar massa luftgropar, stackarn.
Ska skriva pa flygget till Rapid ocksa, om jag inte flippat ut. Holl pa att gara det under den langa vantetiden fran att vi kom till flygplatsen7.15am till att jag fick kliva pa flyget 10.20. Men det skulle ni ocksa ha gjort.....DET AR NU ALLT STARTAR!!!!!

En halsning till alla er fran campet:
Jag har verkligen haft 2 underbara veckor med er och jag kommer sakna er sa sjukt mycket men som tur ar kommer jag traffa manga av er om ett ar, om inte under aret.
Onskar er ett fantastiskt ar och lycka till hos er nya vardfamilj!

LOOOOOVE FANNY!!!

P.S Jag vill otroligt garna bli returnee!!!


mitt paket fran Matilda <3



Inlagg 2. Minneapolis

Sitter pa flygplatsen i Minneapolis, Minnesota och an har jag inte flippat ut. Nar jag kom ut fran flygplanet trodde jag att jag skulle behova klara mig sjalv men dar utanfor stod en EF representant plus tva andra studenter, vilket kanndes ganska tryggt... men hon var lite vimsig. Forst trodde hon att vi skulle traffa vara vardfamiljer har sa vi gick ut till bagagehamtningen da vi fattade att hon hade gjort fel sa vi fich ga igenom sakerhetskontrollen igen, fast det gick bra anda...
Jag traffade Fee (fran campet) en sista gang ocksa :D Fast inte sa lange dock.
Jag ar just nu otroligt uttrakad, hittills har jag forsokt fordriva tiden genom att ga runt och leta efter en dator (utan resultat) samt tagit en cheeseburgare pa Burger King vilket har resulterat i att min axel ar helt dod! (pga min blytunga vaska) Och dessutom sa ar det anda 1h och 50 min kvar tills flyget aker.
Nej nu vill jag bara komma fram!!! Just det jag lyckades sova 1 1/2 h pa flyget sa nu har jag alltsa sovit 3h pa 33 timmar...rekard!
Aja, jag far sova ikapp inatt.

Good Luck! (inte for att jag vet med vad men det lat iallafall bra;..kanske sa jag det till mig sjalv?)


At the airport in minnesota


Inlagg 3. Minneapolis - Rapid City

OMGOMG!!

Nervositeten jag kanner nu gar absolut inte att  beskriva!!!
Vi ar pavag ner for landning i Rapid City nu!!


ode?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: