2009-12-14
 06:15:00

1st and 2nd place!

hej alligoppa, nu är jag tillbaks från tävlingen i Mitchell. Har fått många kommentarer som jag inte svarat på än men jag ska försöka göra det så fort som möjligt. Lovar att jag SKA svara men när vet jag inte, nästa helg är det LNI. Vilket är en riktigt stor turnering i basket, brottning och CHEERLEADING. Så vi ska alltså tävla nästa helg med, plus att vi är basketball cheerleaders så vi måste cheera på alla basketmatcher också...fullt upp med andra ord, och det håller på från onsdag kväll då första matchen är till lördag då sista matchen är. PLus vi kommer inte komma hem förrän jättesent på onsdag för att sedan åka tillbaks kl 6 på torsdagen för cheer competition. Kommer vara sååå himla trött, vet seriöst inte hur det ska gå.

Den här helgen iallafall har varit riktigt utmattande men smatidigt så hiiiimla sjukt kul!
Vi åkte till Mitchell i fredags, vilket tar ca 6 timmar. Vi var alla helt hyper och olagliga med dessutom , (säg inte till någon ;D ) vi hade inte plats för alla så en fick sitta i bakluckan men det slutade med att tre satt i bakluckan, två tre i baksätet och två en i mitten haha... Men kul hade vi verkligen. Sedan när vi kom till hotellet gjorde vi oss hemmastadda för att sedan träna på dansen en sista gång och sedan ner i poolen. Där tränade vi på stunts haha, svårt men kul, vi avslutade med glass i varmvatten poolen. Kl tio begav vi oss till hotellrummen igen och vi skulle igentligen vara i säng senast kl tio men vi vet säkert alla hur bra det går... Vi gick och lade oss halv ett, OOPS! kl 6 på lördagen ringde klockan och vi gjorde oss i ordning med hår och kläder, frukost och sedan iväg till tävlingen. Som faktiskt är täckta av majs i olika färger som bildar bilder, riktigt coolt! 
Först skulle vi tävla med stunt, alltså ingen dans kl 8.30. Det gick bara bra, inga fall eller skador, bara massa adrenalin genom kroppen. Men efter det var vi tvungna att vänta till kl 1.20 för nästa uppträdande. Men att kolla på alla andra var riktigt kul. Det var allt från femåringar till collagestudenter och det var såå himla  duktiga, har aldrig sett något liknande förutom på film. Seriöst Bring it On överdiver inte, det är verklighet!!!
Sedan var det vår tur och det gick bra det med, i två stunts höll en av oss på att ramla men hon räddade det och det såg faktiskt bra ut. 
sedan kl två kom prisutdelningen tihi... i stunt tävlingen kom vi på första plats och i dansen andra :D !!!!!!!! 


Kom hem igår kl 8 och 8.15 sov jag som en stock, plus att idag vaknade jag 11. Ni kan själva räkna ut hur många timmar det är. Inte för att det spelar någon roll, är lika trött idag. men vi har bakat både pepparkakor och lussebullar till julfesten hos Jan som var idag, alla älskade dem... säklart heheh xD


Okej, som jag sa så är jag riktigt trött, är förvånad att jag lyckades skriva så mycket. Nu får jag mara hålla tummarna (eller "cross my fingers" som de gör här) och hoppas på att det är för mycket snö för att gå till skolan imorgon!

MEN BARA TRE DAGAR KVAR TILL JULLOV!!! (får ledigt på torsdag pga av LNI)

Puss på er!! :D


emma

GRATTIS! Haha cheerleading i hotellpoolen, som i OTH xD



PUBLICERAT: 2009-12-15, 08:29:28 | URL: http://emmaslillaliv.blogg.se/
matilda

åh vad kul det ska bli att få se dig visa lite när du komemr tillbaka :D Du kan lära mig också ;)



PUBLICERAT: 2009-12-15, 21:10:20 | URL: http://apieceofsthlm.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: