2009-12-07
 04:15:37

Allt från Caroling till Cheer competition!

åååå nu är jag efter igen, typiskt mig att dra upp bloggandet till sista minuten! hahaha det låter som mig och läxor. Inte för att det funkar med läxorna här eftersom man alltid bara får en dag på sig att göra läxor och typ två dagar för prov menmen haha.

iallafall så har det varit en uuuunderbar helg måste jag säga, känns som en hel veckas lov istället för en vanlig helg på tre dagar, förstår inte hur jag äverlevde två dagars helg förut, förstår inte hur jag ska klara av det när jag kommer hem heller för den delen! Skolveckan avslutades i torsdag med Custer High School's Band and Choir Vinter Consert och eftersom jag är med i Custer Choir skulle vi sjunga och det var såå himla rligt, vi är väldigt många också så det lät riktigt bra. Jag har bestämt att jag ska byta ut spanskan til computer apps och sedan lägga in choir där computer apps ligger just nu. 
På fredagen åkte jag till Rapid med Adinda och henness värdmamma, klockan åtta på morgonen men det var hur skönt som helst för vi var helt ensamma "in the mall". Målet var att hitta något till Denny och Donna men vet ni hur förbaskat svårt det är? Om ni tycker det är svårt att hitta julklappar till era föräldrar kan jag lova er att det är dubbelt så svårt!! Hittade ingenting alls, så det blir att åka in igen snart antar jag. Men jag köpte lite pärlor så jag ska göra lite hjärtan, eller rättare sagt jag har gjort lite hjärtan, var riktigt kul, det var så länge sedan! Jag ska också skicka alla julklappar på tisdag, kommer antagligen skicka de flesta i samma paket och så får min familj dela ut, blir billigare så.
Sedan när jag kom hem igen blev det caroling för min del. Ni vet när man går till hus och sjunger julsånger? Det var vad några i choir gjorde men till butiker här i Custer istället för till hus. Även fast det var IIISKALLT (!!!) så var det riktigt riktigt kul! Det var nämlligen 7 grader ute då... men i farenheit, och om du vill veta vad det är i celsius tar du 7 minus 28 och det delat på 2 vilket blir ca 13 grader!!
Men som sagt det var kuul! Efter vi hade sjungit i två timmar drog vi oss bort till polisstationen för utanför där skulle de tända den stora julgranen och vi skulle sjunga där med. Anledningen till att vi gjorde det var för om vi gck caroling plus sjöng utanför polisstationen fick vi $150 till Custer Choir :D

Igår, var jag här hemma själv för Denny och Donna ville köpa lite julklappar till mig antar jag. Men det var min ide för jag behövde verkligen plugga, har ett stort projekt som ska vara inne på torsdag, det är faktiskt den första uppgiften som är lite lik svenska skolans hihi. Men jag spenderade mycket av tiden framför One Tree Hill, köpte alla säsongerna under black friday för bara $12.99/st HUR BILLIGT SOM HELST!!!! Vet ni vad jag också såg ALLA fyra säsongerna av The OC för bara $9.99 måste säga att det är lite frustrerande när man köpt alla för ca 400SEK om inte mer hemma!

Också idag, var vi och högg julgran, eller sågade rättare sagt, väldigt mysigt för det snöade nämligen inatt och under dagen med för den delen så man fick en riktig julkänsla. Vet ni vad som landade i våran brevlåda igår förrästen? Ett paket från min familj som inehöll en FRIDA tidning, julkryddor och pepparkaksmått hihi, blev så överlycklig, TACK!! Något mer som gjorde mig överlycklig var korten från Ann, Christer, Filip och Melker, såå himla gulliga ni är! ÅÅ kom på att jag inte nämt mormor och morfars kort som jag fich för ett par veckor sedan, hoppas ni hade det mysigt på Gran Canaria!! ;D Och paketet från er kom också fram för några dagar sedan, men jag har INTE kollat på lappen :D

Nästa helg kommer jag antagligen inta ha tid att skriva för vi åker till MITCHELL (!!!!!!), WOOOOHOOOO, Cheer competition here I come!!! Såå himla uppspelt, men sjukt nervöst dock, ni som känner mig vet hur nervös jag är under tävlingar och det här är mycket värre än gymnastik för du gör inte precis allt själv, du är så beroende av alla eftersom det är de som kommer slänga dig upp i luften. Plus att jag kommer också behöva fånga Darian (hoppas jag stavade det rätt) och det är ganska så läskigt det med!
Helgen efter det är det ytterliggare en tävling men den är i Rapid så vi komme råka hem imellan dagarna!

Okej, ett långt inlägg blev det så det får vara nog för idag...


Pappa

Hej älskling, saknade ditt schemalagda samtal i söndags :( men du har väl mycket att göra. Hoppas du såg USB minnet som låg i brevpaket . Där låg din music och bilder från Tove. Sen vill jag att du laddar det med filmer och bilder å skickar tillbaka.

Många många Kramar PAppa PS det kommer ett större paket snart. Föressten ett tips är ett par julsockor med godis till D & D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: