2009-12-16
 05:03:43

highlights of the day

det har varit en riktigt jobbig vecka med för mycket träning och ALLDELES för lite sömn och det är nästan så att jag somnar i skolan, jag skojjar inte. Så i stort sätt har jag varit "ganska" irriterad och trött men så igår kom två paket  och ett julkort adresserat till mig. Paketen var från Tove och Emma, ver inte det riktigt fort?!! och sedan julkorten från Nancy och Karl-Erik. Tack så mycket, you made my week!

LNI i helgen, startar imorgon kväll och jag måste ta igen lite sömn så godnatt!! :D


Emma

vaaa har det redan kommit? :O Det tog bara en vecka ju! Inte läsa lappen :P



PUBLICERAT: 2009-12-16, 08:39:20 | URL: http://emmaslillaliv.blogg.se/
Pappa

Hej va kul att de gick så fort. Stora paketet ifrån oss skickades innan Toves ,men har inte kommit fram. Hoppas det kommer snart. annars blir jag orolig



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: