2009-12-17
 00:29:23

JULLOV!

jag vet att jag har varit riktigt d[lig p[ att l'gga upp bilder och jag hoppas jag kan bli bättre men jag kommer inte starta idag för jag har två timmar på mig att ta det lugnt innan helgens många aktiviteter (eller snarare basketturnering plus tävling) startar.
Idag fick jag jullov, när får ni i sverige lov? antar att det är på fredag?  Det känndes så himla skänt fast samtidigt sorgligt för det var Johannas (utbytesstudent från Colombia) sista dag och jag kommer sakna henne massor. Det tråkiga är att hon dessutom bor i Colombia och när kommer jag åka dit liksom?!!

aja, jag kommer iallafall lägga upp några bilder på min snowboeard jag köpte för hundra år sedan! Jag köpte den så tove kan få den när jag kommer hem så jag hoppas verkligen att du gillar den. Annars får jag dåligt samvete!






M I K A E L A

lov imorgon för mig :D:D:D ska bli så skönt ;D



PUBLICERAT: 2009-12-17, 14:01:31 | URL: http://mikaelabjarve.blogg.se/
Emma

Vi Rudbeckisar (haha) får jullov på tisdag :(



PUBLICERAT: 2009-12-17, 18:28:30 | URL: http://emmaslillaliv.blogg.se/
Bananflugan

heej syrran :D hoppas du har det bra i custer för här hemma är det lite jobbigare :S Det är snöstorm utomhus och jag har fått en rejäl halsfluss! Jag kan varken äta, dricka och sova typ :( men jag hoppas det blir bättre till julafton, eftersom jag går på penselin nu och så sa doktorn att det skulle börja verka efter 3 dagar! Jag ville bara säga att jag älskar MIN/din snowboard hahha ;D den var ju jättesnygg !!!!! Det jobbigaste är bara att jag måste vänta i ett år innnan jag får använda den !! :/ men som sagt den som väntar på något gott väntar aldrig för länge!! ;) HOPPAS det gick bra på tävlingen, jag är STOLT över dig ;D saknar dig, GOD JUL ÄLSKLING <3<3<3<3<3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: