2009-12-01
 22:08:02

Todays hero

the award for todays hero goes to.... Matilda Wahlin!! (med en ring over a)

Du seriost raddade min dag! 

Min vackarlocka ringde namligen inte i morse sa nar jag vaknade hade jag bara 40 minuter pa mig att gora mig i ordning, ata frukost, packa till dagens traning, gora lunch och ta mig till skolan. Men eftersom det ar den forsta december idag fick jag lasa Matildas brev och jag blev genast mycket gladare!

Sag ni forsta avsnittet av julkalandern idag? Jag funderade pa att kolla pa svt.se men den verkar ganska sa trakig. Seriost, varf;r kan de inte gora nagot bra for en gangs skull? Jag saknar Mysteriet pa Greveholm, basta julkalendern nagonsin!!!

sitter pa matten igen hihi, vi haller pa med Matrix och det verkar ganska sa enkelt. 

 


M I K A E L A

mysteriet på greveholm var bäst! detta årets julkalender är så barnslig -.- okej, jag är 17 år, men till och med min brorsa som är 10 tyckte den var barnslig XD



PUBLICERAT: 2009-12-02, 19:10:26 | URL: http://mikaelabjarve.blogg.se/
matilda

aaaw gullunge du är min hero! <3



PUBLICERAT: 2009-12-04, 18:55:49 | URL: http://apieceofsthlm.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: