2009-07-27
 01:43:32

Baseball for real!

Take me out to the ball game,
Take me out with the crowd;
Buy me some peanuts and Cracker Jack,
I don't care if I never get back.
Let me root, root, root for the home team,
If they don't win, it's a shame.
For it's one, two, three strikes, you're out,
At the old ball game.

Idag var det Baseball, äkta amerikansk baseball, kul i början men segt annars. Det hände liksom inget. Om det inte var en strike var det en ball och om det inte var en ball var det en strike, förutom en gång då det blev homerun och självklart var det just så jag var på toa!!
Men det känns kul att kunna säga att man varit på en baseball match hehe, lika kul som det är att kunna säga att man varit på Harvard för det har jag haha, i fredags då vi åkte till Boston. Men det var faktiskt en besvikelse, Harvard alltså, det var mycket mindre än väntat och Bryant campus är mycket trevligare, men som sagt kul att ha varit där. Och så har vi åkt subway haha, tog en Metro, exakt samma layout som svenska :)
Sedan var det shopping som gällde så nu har jag en till väska att lägga resten av packningen som inte får plats.
Vi åt på en väldigt rolig restaurang: Dick's last resort. Där förolämpade de en hela tiden haha, och så kastade de bestcen och salladen haha, ja det var HUUUR kul som helst!!! xD
Snart ska vi gå och se på film så det får räcka men det var iallafall en liten uppdatering. Har ni förresten mäskt att jag kan använda åäö? Lånar linneas dator medan hon spelar volleyball, jag orkade verkligen inte göra ngn aktivitet idag efter baseballen men igår spelade jag tennis :)

Ha det super! :D

(har taggat mig på vissa foton på facebook så kolla där om ni vill se några bilder eftersom jag själv inte kan lägga upp)


fannys älskade familj <3

Hej älskling. Kul att se bilder på dig, du ser ut att ha det jättebra. KUL! Tove är avundsjuk på att du är så brun! Här i Dalarna är det för det mesta regn. Toves rum är klart nu hon lägger bilderna på facebook albumet sommar09 om du vill se det. Tove kör moppe som aldrig förr hihi. 1,3 kg kantareller igår, så idag blir det macka. LOVE YOU<3<3<3<3 puss puss och sköt om dig.


Anonym

Usch!

Lararna har terroriserat oss med den dar laten hela helgen, sa att den verkligen skulle sitta infor matchen... ^^'



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: