2009-07-21
 18:35:16

Ett till inlagg fran USA!!!

Hej allihoppa!

Har fatt manga kommentarer, vilket ar super!!!
Jag har inte sa speciellt mycket tid men jag gor mitt basta. eftersom jag inte har en egen dator an kan jag inte lagga upp bilder men jag lovar att nar jag kommer till vardfamiljen ska jag lagga upp dem, for jag har tagit massor ;D
Igar var det karioke och det var hur kul som helst, alla vi svenskar stallde upp med Mamma Mia och saklart agde vi allt haha xD 
Idag ar det inte riktigt lika fint vader som de andra dagarna...det regnar namligen! Men det gar ingen nod pa oss, vi har kul anda.   
Plus att vi hittills idag bara haft lektioner, det ar faktiskt intressant och var larare i American History ar hur skon som helst, hon ar fran Texas och pratar heela tiden. Och ni vet ju hur texasdialekten later hahaha...

Roligt att hora (det ser inte sa snyggt ut xD) att ni har det bra, saknar er sjalvklart men an sa lange har jag inte fatt hemlangtan, inget illa ment :P

Ni far ocksa skaffa blogg, mycket lattarwe att svara pa kommentarerna da och dessutom vill jag ju lasa vad ni har for er!

Lunchdags!! <3<3


Luzz ♥

VAD BRA ATT DU HAR DET BRA. haha.

:D



hoppas du har det bra också! LOL

kram!



PUBLICERAT: 2009-07-21, 19:50:13 | URL: http://allthelittlethings.blogg.se/
"emma"

Det låter väldigt skojigt där borta på andra sidan ;) Här är vädret inte så mkt bättre, antingen är det jättevarmt lr så spöregnar det ...



PUBLICERAT: 2009-07-22, 08:31:16 | URL: http://music4liife.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: