2009-07-16
 02:22:31

Hemma igen

Hejsan allihoppa!!

Nu är jag hemma igen, och stressigt är det kan jag lova. Det känns som att det är så mycket jag måctegöra men ändå så vet jag inte vad jag ska göra, allting snurrar liksom. Dessutom tror jag att jag har någon sort av kortminnesförlust för jag glömmer bort allt!! Därför har jag nu mobilen och skriver upp varenda liten sak jag måste göra!

Idag var jag inne i stan och träffade Emma för sista gången! Därefter gick Tove och jag runt för att hitta det sista som behövs inför USA, och bio sedan, Ice Age 3D haha det var riktigt rolig xD

Men iallafall, det var en liten uppdatering, väldigt fattig än men klockan är ju faktiskt halv tre...Ooops!!
Tror jag måste gå och lägga mig nu!

En sak till, ingen som inte går igenom det här kan fatta känslan, jag spricker snart!!!! :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: