2009-07-03
 20:37:08

Nu dator men ingen tid!

WOW....Jag har dator, MED internet!!!!

Men nu har jag istället ingen tid att blogga. Snart tar jag och Tove moppen till Filippa och därefter ner till sjön för ett kvällsdopp!

Det har inte varit speciellt mycket att blogga om ändå, det enda vi gör är att sola och bada och fota. Jag har fått en ny kamera inför min resa så det lär bli mycket bilder sedan om jag hinner och orkar....

Just det, igår fixade jag Toves blogg också (då på Filippas dator) hon har inte skrivit något men headern är en början iallafall...Just det, jag får inte glömma att tacka Emma som lärde mig haha, hon ska ha mycket credits :D


Nu hänger Tove över datorn som vill kolla sin mail men jag får se när jag har en dator med internet igen.

BYE BYE <3<3


"emma"

sv: i receptionen på naturvårdsverket xD



PUBLICERAT: 2009-07-04, 14:11:24 | URL: http://music4liife.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: