2009-07-23
 19:40:44

Ringer ikvall

Ville bara halsa till min familj att jag tanker nog ringa er ikvall typ vid femtiden for mig, alltsa...23-00 for er?
 Hoppas det ar okej. Och en sak till, kan ni kolla upp hur manga kilo jag far ha i handbagage? tankte kopa en vaska imorgon nar vi aker till Boston!! 
ja, da vet ni det sa ni som vill prata med mig far val samlas dar haha...skoja xD <3

Love you!

Glomde beratta att jag kopt converse :P yesterday at the Mall hehe 39 dollar bara!!


Pappa

Hej älskling ,



Kul att du ringde igår. Det känns så bra att du har så kul.



Vi hade båthus fest igår. Och det regnade så mycket så när vi gick hem var det flera cm vatten i båthuset. Men det var trevligt ändå.



nedan uppgifter ifrån Northwest airlines sida om handbaggage.



många pussar å kramar // Pappa mamma å Tove



Hittar ingen vikt bara mått på Northwest airlines



9IN x 14IN x 22IN = 22.9 cm x 35.6cm x 55.9cm



Northwest allows you to carry one piece of baggage on board the aircraft plus a purse or briefcase or laptop computer or small backpack. The carry-on baggage must be of a size and shape to allow for storage in overhead compartments or underneath the seat in front of you.



Dimensions:



Cannot exceed 45 linear inches (9 inches by 14 inches by 22 inches)

Note: Baggage not meeting these specifications must be checked and is subject to any applicable fees.



Vätska



3-1-1 for carry-ons = 3.4 ounce = 100ml bottle or less (by volume) ; 1 quart-sized, clear, plastic, zip-top bag; 1 bag per passenger placed in screening bin. One-quart bag per person limits the total liquid volume each traveler can bring. 3.4 oz. container size is a security measure.



sidor för convertering



konv sida för ounce och ml



http://www.convertunits.com/from/fluid+ounces/to/ml



konv sida Inches till CM och tvärtom



http://manuelsweb.com/in_cm.htm


Emma

OOOMMG du är i USA!!!!!!!!!!!!!! Jag vill också!!!! :(:(:( Varför är inte jag i USA?????!!!?? xD Jag kommer sakna dig bajsmycket i skolan ju!!



PUBLICERAT: 2009-07-26, 15:04:15 | URL: http://emmaslillaliv.blogg.se/
matilda

hej gumman sitter här och läser din blogg och känner saknaden efter dig men du verkar ha det skitkul =)! Jag vill också ha billiga converse och en ny väska haha hoppas du köper den ;) Puss på dig sötnöt <3



(svarar lite segt på facebook och kommentarerna på bloggen tittar jag inte ens på just nu för jag har knappt tillgång till internet, lånar johannas men hon åker snart, bara så du vet)



PUBLICERAT: 2009-07-26, 16:08:23 | URL: http://apieceofsthlm.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: