2009-07-04
 20:16:10

Innan jag dör

Sitter här med mammas dator nu, igår var det pappas :D

Jag har börjat läsa en ny bok btw, "Innan jag dör" heter den. Handlar om en sextonårig tjej som är döende och som har en lista på allt hon måste göra innan hon dör. Den är faktiskt väldigt bra hittills men jag har en känsla av att jag kommer gråta sönder mig senare, jag har blivit så himla känslig på sista tiden!

Just det, sedan har jag köpt ett vykort som jag ska skicka till min värdfamilj. Jag tänkte späda på fördomen att sverige bara har röda stugor med viitaknutar haha eftersom bilden visar just det. Men det är ju nästan så faktiskt, här i Dalarna förstås!


Mikaela

den lät bra, vad är det för författare? får kolla in den på bibblan ;)



PUBLICERAT: 2009-07-04, 23:27:52 | URL: http://mikaelabjarve.blogg.se/
mickis

det e sjukt bra...den blir lite sorglig då och då kan jag varna :P. mjag har precis läst ut flickan från ovan btw den var ju sjukt bra!



PUBLICERAT: 2009-07-05, 15:12:58 | URL: http://mickisr.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: